Întărirea articulațiilor și ligamentelor. Medicamente pentru întărirea articulațiilor și ligamentelor


Vrei să știi mai multe despre cum să îți menții articulațiile sănătoase? Sfatul nostru este să te concentrezi pe lucrurile de bază, iar articulațiile tale se vor simți mai bine. Dați-ne voie să vă explicăm mai mult în cele ce urmează.

Procesele care au loc în corpul uman pentru a menține și repara țesutul articular sunt din cele mai complexe. Este foarte ușor să te încurci în căutarea răspunsului atunci când apar accidentările, durerile sau disconfortul - în cele mai multe cazuri, doctorul, kinetoterapeutul sau chiropracticianul care te vor consulta, vor avea păreri diferite legate de cauza de la baza accidentării cât și despre cel mai bun mod în care aceasta trebuie tratată pentru a nu se repeta ulterior. Noi nu ne vom concentra pe aceste diferențe, în schimb, îți vom arăta o listă de sfaturi de urmat pentru a știi mai multe despre bazele unor articulații sănătoase și lipsite de dureri.

De ce ne dor articulațiile? Pentru a da o explicație simplă, problemele articulare apar atunci când țesutul conjunctiv sau cel articular se deteriorează mai repede decât este capabil corpul să le repare.

Articulațiile și țesutul conjunctiv sunt extrem de puternice și rezistente.

Sănătatea articulațiilor cu GLC - High Energy

Mai exact, este destul de greu să accidentezi un țesut articular sănătos. Accidentările cartilajelor, ligamentelor sau tendoanelor sunt, de obicei, o consecință a unui dezechilibru ce a existat o perioadă mai lungă, în cazul căreia corpul nu a fost capabil să refacă țesutul cu aceeași viteză cu care acesta se degrada.

bun antiinflamator pentru articulații

Lista următoare vă arată cele mai importante lucruri de urmat pentru a vă menține articulațiile și țesutul conjunctiv în cea mai bună formă, oferindu-vă toate uneltele necesare corpului dumneavoastră pentru a reface eficient țesuturile. Aceste sfaturi sunt menite să prevină accidentările, să reducă din gravitatea accidentărilor care se întâmplă inevitabil și să grăbească procesul de recuperare.

ENERGIZARE ȘI HIDRATARE

Ce e de făcut? La ce sa fim atenți? Odihnă Durerile fizice, senzația de rigiditate și articulațiile dureroase sunt felul corpului de a-ți spune că țesutul articular s-a degenerat și corpul nu a reușit să remedieze problema. Persistența acestor simptome poate indica faptul că activitățile tale sunt cele care provoacă degenerarea articulațiilor și a țesutului conjunctiv cu o viteză mai mare decât cea cu care corpul tău se reface. Una din metodele de urmat în cazul unui astfel de dezechilibru este repausul zonei afectate.

Întărirea articulațiilor și ligamentelor face asta prin oprirea oricăror activități sau exerciții care degradează țesutul articular în zona dureroasă.

Luând în calcul faptul că țesutul nostru articular se regenerează la o viteză constantă, prin odihnă și implicit prin încetinirea proceselor ce cauzează degradarea țesutului, oferim corpului nostru șansa de a construi noi țesuturi sănătoase pentru cartilaje, tendoane și ligamente.

Totul la o viteză mai mare decât cea cu care articulațiile noastre se degradează. Prin urmare, obținem rezultate pozitive în ceea ce privește sănătatea articulațiilor, tendoanelor, cartilajelor și ligamentelor. Odihna este o metodă simplă de îmbunătățire a sănătății articulare însă, în cele mai multe cazuri, este ignorată de sportivii care au impresia că, dacă se odihnesc în loc să se antreneze, sunt lipsiți de progres. De fapt, în mod real, câștigurile se întâmplă atunci când corpul se adaptează la factorii de stres și apoi reface țesuturile afectate, iar acestea din urmă devin mai puternice.

Tot acest proces are loc în perioada de odihnă a corpului. O perioadă scurtă de pauză poate stopa dezvoltarea unei probleme articulare minore într-o problemă majoră care, în ultimă instanță, poate duce chiar la nevoia unei operații. În schimb, privind lucrurile obiectiv, o pauză pe un termen scurt de 2 săptămâni este de preferat în comparație cu o problemă agravată și o pauză de recuperare de 6 luni.

gel pt artrita

Hidratarea Dacă te dor articulațiile, probabil trebuie să consumi mai multă apă! Apa este componentul principal al țesutului articular. Chiar și deshidratarea moderată afectează articulațiile și țesutul conjunctiv deoarece cartilajele, tendoanele și ligamentele nu reprezintă organe vitale.

Suplimente Incheieturi si Ligamente

În cazul deshidratării, corpul tău va prioritiza în mod constant hidratarea creierului, a plămânilor, a inimii și a altor organe în detrimentul țesuturilor articulare. Astfel, sănătatea generală a articulațiilor va avea de suferit.

Nutriția Mâncarea este unul dintre factorii cu cea mai mare influență asupra sănătății noastre și a stării de bine, iar acest lucru rămâne neschimbat atunci când ne referim la sănătatea articulațiilor. Pentru construcția noului țesut articular sănătos avem nevoie întărirea articulațiilor și ligamentelor Proteine întărirea articulațiilor și ligamentelor Carne slabă și pește Colagenul este proteina principală din țesuturile articulare.

otita la copii

Proteinele consumate sunt descompuse în aminoacizi și apoi folosite pentru crearea de colagen nou. Vitamina C - O varietate de fructe și legume Vitamina C este un micronutrient foarte important în procesul de sintetizare a colagenului din corpul nostru.

Coate-umeri

Nivelul scăzut de Vitamina C încetinește producerea de colagen. Fier - Carne roșie, albuș de ou și salate cu frunze verde-închis Kale, Rucola, Spanac, Salata Romaine Fierul are, de asemenea un rol important în sinteza colagenului. Astfel, este necesar pentru a reface eficient cartilajele, ligamentele și tendoanele. Cupru - Caju, Semințe de Susan, Linte, Ciuperci Shitake, Nuci Cuprul are rolul de creare a enzimelor ce leagă colagenul și elastina prin legături încrucișate, care dau țesutului articular forță și flexibilitate.

Întărirea articulațiilor și ligamentelor genunchiului după accidentare. Artrita decat pastile

Totodată, are rol în crearea celulelor importante în cartilajele sănătoase, țesuturi conjunctive și oase. Evitați alimentele cu potențial inflamator ridicat!!!

Cereale Pot fi surse de inflamare pentru multă lume. Unii oameni cred că, corpul uman nu a evoluat pentru a digera produsele cu gluten.

Boli şi tratamente Sănătate Articulațiile flexibile ne ajută să ne mișcăm în voie și să desfășurăm fără probleme activitățile de zi cu zi. Aceeași flexibilitate ne poate ridica însă și probleme, putând provoca răni sau afecțiuni mai grave. Pentru a nu te confrunta cu astfel de neplăceri, îți prezentăm câteva exerciții care ajută la întărirea articulațiilor și ligamentelor. Balans pe un picior Problemele cu articulațiile la genunchi sunt des întâlnite în rândul adulților, mai ales în cazul celor care au suferit accidentări în trecut.

Dacă și tu te confrunți cu probleme articulare, iți recomandăm să încerci să arunci un ochi atent asupra acestui fapt. Poți să elimini sau să reduci din dieta ta un număr de cereale pentru o perioadă și săurmărești cum te simți. Unele studii au arătat că suplimentarea corpului cu glucozamină de rezistență înaltă poate avea efect asupra receptorilor de gluten din corp și duce la diminuarea inflamației din articulații.

Lactate Lactatele sunt legate de mai multe boli auto-imune care includ artrita, astmul, alergiile, acnea și întărirea articulațiilor și ligamentelor. Există similitudini între cazeina proteina din lapte și gliadina proteina ce se găsește în unele cereale și gluten. Suplimentele Rolul suplimentării de calitate - Condroprotecția Glucozamina și Condroitina se regăsesc în mod natural în cartilajele, ligamentele și tendoanele sănătoase. Aceste două substanțe sunt cheia corpului nostru pentru a menține sănătatea țesuturilor articulare și a întărirea articulațiilor și ligamentelor conjunctive precum și cea a lichidului sinovial din capsula articulară.

Suplimentarea pe cale orală s-a dovedit a fi de mare efect în furnizarea de glucozamină și condroitină în interiorul și în vecinătatea țesuturilor articulare, corpul putând astfel să se refacă la nivelul său optim. Condroitina este o parte structurală a țesuturilor articulare.

Rolul ei este să asigure soliditatea, hidratarea și rezistența la compresie prin absorbția de apă în cartilaje, ligamente și tendoane.

dureri severe la nivelul articulațiilor brațelor și picioarelor

Studiile de laborator au demonstrat că Sulfatul de Condroitină, unul din principalele ingrediente din GLCare capacitatea de a inhibaprocesul de eliminarea enzimelor degenerative în cartilaje și în lichidul sinovial. Glucozamina joacă un rol structural și de reglare în sănătatea articulațiilor.

Este folosită în mod direct ca element de construcție pentru un număr mare de țesuturi articulare și alte țesuturi în corpul uman. Se presupune că prezența sa perminte organisumului să crească viteza de formare a noului țesut articular. Alte studii au indicat ca glucozamina de rezistență înaltă are proprietăți antiinflamatoare pentru corp, în special pentru articulații și, în plus, poate să încetinească procesul de degenerare a țesutului articular.

Evitați medicamentele antiinflamatoare. Nu tratați problemele articulare cu medicamente antiinflamatoare pe termen lung. Acestea ameliorează simptomele dar, au multiple efecte secundare notabile, pe lângă leziunile gastrointestinale pe care le pot cauza.

În plus, pot să prevină vindecarea și pot chiar accelera deterioarea țesutului articular. Apariția inflamării în timpul accidentărilor este felul corpului nostru de a da startul procesului de vindecare.

despre artroza articulației șoldului

Prin urmare, antiinflamatoarele sunt contra-intuitive. Se presupune că antiinflamatoarele sunt răspunzătoare de oprirea la nivel celular a procesului de creare a noului țesut articular, afectând negativ structura, rezistența și elasticitatea țesutului.

Exerciții Exercițiile fizice sunt foarte bune pentru sănătatea ta și întărirea articulațiilor și ligamentelor articulațiilor tale, însă dacă există mișcări incorecte sau greșite din punct de vedere mecanic, acestea pot accelera procesul de degenerare a țesuturilor articulare. Mișcările corecte pot însemna ele însăși rezolvarea problemelor articulare.

  • Exerciții care îți întăresc articulațiile și ligamentele | Boli şi tratamente, Sănătate | csdownload.ro
  • Prin urmare, am decis să scriem un articol despre cum să faceți exerciții fizice atunci când vă dor genunchii.
  • Forum de unguente pentru dureri articulare
  • Durere în articulațiile picioarelor tratament medicamentos
  • Nu știți dacă este doar ceva trecător sau este cazul să vă îngrijorați?

Încălzirea - Te protejează împotriva uzurii și a accidentărilor nejustificate. Prin încălzire, lichidul sinovial din jurul articulațiilor devine mai subțire și este absorbit mai ușor de articulații, astfel cartilajele pot să acționeze mult mai eficient în rolul de tampon împotriva compresiei.

Compresia - Cartilajele absorb nutrienții și elimină toxinele prin comprimare și expansiune. În lipsa exercițiilor de încărcare regulate, calitatea cartilajelor se poate deteriora.

În plus, exercițiile de încărcare dezvoltă de asemenea masa osoasă, întăresc musculatura și stabilizează articulațiile. Strechingul și mobilitatea Foarte puțini oameni se bucură să facă exerciții de streching și mobilitate. Dacă și tu ești unul din cei ce nu se bucură prea tare de ele, iată ce trebuie să știi: dacă vrei să îți menții articulațiile fără dureri, să faci progrese în sală, ca sportiv, sau să te recuperezi cât mai rapid după o accidentare, merită să investești timp în exerciții de mobilitate.

Dacă o zonă este încordată, ai grijă de ea înainte de a-ți cauza probleme. Dacă ai o articulație dureroasă, cere ajutorul unui antrenor, al unui specialist, al unui fizio-terapeut sau kinetoterapeut.

boala artrozei și modul de tratare a acesteia

Sursă articol: glc Conține de capsule necesarul pentru 60 de zile mg Condroitină, mg Glucozamină  și mg Vitamina C per porție zilnică Singurul supliment ce conține toate cele 4 tipuri de